Aboow.

Häy gay.
Idag har min träningsvärk i benen försvunnit men magen är fortfarande död hahaha.

Idag fixade vi det mesta, förutom att Showbusiness/Storstan fick massa klagomål haha. Så imorrn ska vi finslipa allt och sen äre FÖRESTÄLLNIIIIING! En halv fem och nästa kvart över sex. Fast ni får inte komma! HAHA! Eller bara dom som jag redan har bestämt med ska komma *host moa och chi host*.

Egentligen skulle jag lägga in bilder från lägret men min syrra snor kameran hela tiden så jag har inte kunnat ta några.
Förutom bilden som Johanna tog idag där jag hade JÄTTEFIN frisyr hahahah *not*. Men den har jag inte fått tag på än.

Jaja men det var nice idag iaf, småbarnen är så sjukt söta!

Sen åkte jag iaf hem med Athena och Cissi, och Sanna åkte med till tc. Fast de skulle vidare till hagsätra, så jag drog vidare til de (jävla) ersättningsbussarna aloooooooone.
Hejjaghartråkigt. Puss påre'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0