.

Hejsan, är riktigt skrivsugen sådär, men vet inte riktigt vad man kan skriva på en blogg osv.

Men jag har läst så mycket om ytligheter och utseende fixerade människor på sistone att jag har blivit fundersam. Vad är det egentligen för värld vi lever i? Folk snackar skit om andra så fort de är utom synhåll, hur bra vänner de än precis verkade vara. Men det som verkligen fick mig att tänka efter var något gusten sa nångång i veckan. Han antydde ungefär att han skulle tycka mycket mer om mig ifall jag slutade med min "emoväska" och slutade umgås med en viss person. Jag menar, hur ytlig får man egentligen bli? Det är ganska sjukt. För ca en vecka tidigare skrek han emo varje gång han såg mig ungefär. Men nu när jag inte orkar annat än dra runt och se "normal" ut så är det andra saker som gäller? Oooookej. Och det är inte bara gusten, ungefär hela min klass är likadan. Men bara nästan. Ja, jag är också såndär. Såndär ytlig. Har ni tänkt på hur plastig världen är?

Nog med filosofiska (haha!) tankar.
Lyssnar på Alex Ubago. Det var ett tag sedan. Det är typ bara jag som gillar hans musik haha. Men den är underbar, man känner sig så ... trygg när man lyssnar på den.

Nyss tvättade jag mitt smink. Tvättade borstarna med shampo och tvättade alla mascaraborstar. Och utsidorna på allting! Nu fattas bara att tvätta själva necessären. När jag sydde den var insidan vit... Nu är den mörkgrå haha!

Jahaa. Men nu ska jag hitta på något annat att göra. Typ äta sallad<3 hahahahahah. Men jaa.

PUSSva.

<3


♥ Btw, till Moa, Mimmi och Jess. Jag tycker att ni ska skriva oftare! 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0