Festival song.

Hey. Jag lever. Eller nåt. Nejmen haha jag är väldigt sjuk, har druckit kan jang, ätit en apelsin och druckit en c-vitamin-brustablett 8) . Jag mår lite bättre, men min hosta har snarare blivit värre :C

Förövrigt har jag legat hemma hela helgen och hoppats på att min förkylning skulle gå över, medans den bara blev värre och värre. Iiiiinte okej! Men jag vill ändå gå till skolan imorrn. Eller okej skolan suger, men vissa saker är trevliga (Chi vet!) C: . Och det är ju lite deprimerande att enda gången man vill gå till skolan är när man inte kan. Jahaaaaa. Nu måste jag skriva en inköpslista, liiiiid 8D

♥ H&Mparfym (tills vidare) typ 40:-
♥ Lösögonfranslim typ 80:-
♥ **** 80:-
♥ Plastkit (okej, ingen utom jag fattar och kanske Moa) ???:-
♥ Random smink ???:-

Sååå, bra att jag vet vad allt kostar osv 8D

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0