Häy gay.

Tjaaaaaaaa. Idag var trevligt nehmen haha. En dag bestående av mycket skratt, nervositet, energigivande drycker + tabletter och annat trevligt <:
Skiitnice läger osv, jag är verkligen glad att jag gick dit!

Jag ska förresten söka in till showcase. Jag sökte ju förra året, men kom inte in så jag ska försöka i år igen.
Fast jag är asnervös, tänk om de bah NEJ DU FÅR INTE FÖR DU ÄR DÅLIG. Jag bah okeej ,______,

Haha neej, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva haha. När jag är på såhär bra och flummigt humör känns det verkligen dels som att jag inte har nåt kul att skriva och dels som att jag har roligare saker att göra än att skriva här haha.

Men imorrn ska jag träffa Dan iaf, och sen ska jag på the Voice med Chi och Moa för matilda bah *fetdisseNNN*

Aja men tja,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0