Iiiiiiinte okej.

Hej gay<3,
Det mesta är skit. Men det ska vi inte gå in på, om ni vill det kan ni gå in på min emoblogg.
Sen blir det inte bättre av att skolan har börjat heller. Skola kan bara gå och dööö. Och Moa är sjuuk :( . Imorrn har vi sämsta schemat ever, förutom NO. Usch.

Men vet ni? Jag har en bra nyhet också.
Jag kom in på showcase-gruppen! :D
Trodde inte jag skulle göra det, jag gjorde ju inte det förra året! Men jaa, nu gjorde jag det. Så nu ska jag typ dansa tre-fyra gånger i veckan iaf <:

Idag träffade jag Dan, vi träffade Blåval + Clara + fler. Bl.a Jonte som tydligen hade slagit till Kiram (stavning?), vilket skulle dras upp i domstol. Sen drog vi till bågen. Det var drygt. Sen langade Dan dizzeN haha. Så Clara, Izza och jag drog hem till Clara och åt snabbmakaroner <<<8 . Sen skulle jag hem typ. Hahaha hemma lekte jag emo och sen kollade jag på mean girls. Sen levde jag, en kort sekund, och nu sitter jag här som en annan no-lifer.





Jag har väl aldrig varit närmre än såhär,
kom in i min mun.

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag sa ju att du skulle komma in! :DD

2008-08-26 @ 14:06:30
URL: http://cook1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0