Whoosh.

Tja. Har jag träningsvärk i låren, vaderna, sidorna och magen. Haha fast min mage kommer att vara så död imorrn, Lottie höll på att ta livet av mig med sina situps och jag vet inte vad. Sen på teatern asgarvade vi typ hela tiden = ännu mer träningsvärk haha! Jag vill inte veta hur ont i kroppen jag kommer att ha på lördag morgon! Usch haha!

Det var iallafall lika roligt idag som igår, om inte roligare! Det är helt otroligt att dethär bara var andra dagen, det känns som att vi har hållit på i en vecka eller nåt haha. Asgod lunch idag! Tacos :D . Yee. Hahaha. Längtar tills imorrn!

Nu har vi iaf lärt oss hela Showbusiness (sång+dans), lite av dansen på I'll be there for you och hela sången på Without love! <: Niiice! Och så har vi fått manuset! Jag har fem repliker hihi <<8

Efter lägret idag träffade jag Chi och Moa. Det var typ trevligt. Eller nåt. Hihi. Chi råkade slänga ut sin mobil mitt på gatan så att den nästan blev mosad av typ 59 cyklar haha. Och efter som Chi är som hon är springer hon ut mitt i gatan och skriker 'Hallå, ni kan inte köra över min mobil, JAG HAR FÖRSÄKRING!' haha. Ni kan aldrig ana hur mycket jag skrattade! Precis fem sekunder senare såg vi Kenza på götgatan och Chi envisades med att följa efter henne i evigheter (och ja, hon var väldigt diskret lol!). Sen dräggade vi i bågen. Eller det var mest jag som dräggade hihi! Men jaa.

Nu vill mamma att jag ska gå och fixa min maaaaaaat. Eller nåt. Jag orkar inte förklara för det är ändå inte intressant 8>

Puss! <3


Och btw, till Nora, om du läser dethär, kan du länka din blogg igen? :*
Edit: Du behöver inte göra det, jag hittade den <<:

Kommentarer
Postat av: Nora

haha jo ja läser!här är den!

2008-08-12 @ 22:24:26
URL: http://fakeshark.devote.se
Postat av: Panda

Hihi tack <:

2008-08-12 @ 22:44:17
URL: http://pandapuss.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för du skrev de, nu läser hon den kanske :O

2008-08-13 @ 20:31:27
Postat av: Panda

... Vaa?

2008-08-14 @ 20:53:21
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0