And One - Military fashion show

Hej bööög,
idag
- hade vi svenska först. Vi gjorde i stort sett ingenting.
- hade vi repetition i aulan med 6cd och 7cd. Det var lagom tråkigt och det enda roligt var korkade kommentarer, typ "vadå, ska vi sjunga det är en res utsprungen eller?", hahahahahah asså jag garvade fett mycket. Okej ingen fattar som inte var där.
- hade vi två timmars lunch. Jag och C gick med Marri, Cassi, Cissi och Madde till donken vi rådmansgatan. Sedan skulle Chi gå till extralektionen med Perre (Per) som jag inte pallade gå på och sedan skulle alla till storkyrkan och repetera. Så jag fick gå ensam hela vägen tillbaka till skolan utan jacka och jag tappade bort mig femhundra gånger så ah det var fett ... kallt. Tyck synd om mig.
- hade vi repetition i 503 (minisal :C )och slutade 20 över 2. Iochförsig ganska nice, men asså ändå, John-Erik är fett jobbig hahah.

Sedan åkte jag och Chi till stan och jag köpte hårfärg så att inte mitt hår skulle vara så rosa, vi får se imorrn om det lyckades ;) . Sen köpte vi massa onyttigheter och sedan drog vi hem forever.
Sedan pratade vi i tele i två timmar och 3 sekunder hahahah ah och sedan har jag typ inte gjort något :)



PUUUUUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0