Jordin Sparks - Tatoo

Helluuu.
Idag hade vi först typ SO som jag inte behövde gå på. Sedan hade vi kör och sedan typ musik eller ah haha.
Sedan hade vi lunch haha jag och C åt på donken där det råka hända ett litet missöde, men det är en hemlighet (så länge inte Chi avslöjar det på sin blogg haha). Ajuste och så träffa vi 95an, Viktor, Hampus och Ullfån hahahah. De bah kasta knäckebröd forever. Och Edwin snodde min mössa som vanligt hahah.
Ah sedan hade vi repetition i kyrkan i typ femhundra år (eller två och en halv timme, men det är nästan samma sak med Annike och John-Erik).
Sen drog typ några till tuben och Leo bah hade min mössa men jag tänkte inte på det. Så bah när dörrarna stängdes så bah OMG MIN MÖSSA hahaha jag är så smart, men han slängde in den i sista ögonblicket! :D
Ah sen typ åkte jag hem med mini (Wille) och Kalle. Ah de hade dålig humor och filosoferade om sajkade saker.


Dagens outfit.


Idag var sista avsnittet på House, det var lite sorgligt mitt i, jag började gråta haha men det var bra att hon överlevde. Fast det var fett hemskt att alla bah HEJDÅÅÅ eller ah de som kollade fattar.

Men nu måste jag gå innan min mamma dödar mig.

PUUUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0