Kat DeLuna - Correr el show

Shuuu.
Lyssnar på Run the Show, fast den spanska versionen hehe <: . Latina som man är (eller iallafall halvlatina).
Julafton. Fortfarande inte mycket till julkänsla. Jag har insett att jag inte gillar julafton, jag mår bara illa hela dagen för att jag har proppat i mig så mycket mat ! haha.

Aja, i måndags var jag med Chi, min vän. Vi var först i Gamla Stan, sedan drog vi till medis, Tully's, och fikade och sedan drog ti till tc och vandrade runt. Sedan åkte vi hem.




Igår åkte jag till stan och träffade Leo, det var nice, hade inte träffat honom på evigheter kändes det som. Men då vi båda var tvugna att vara hemma tidigt hann vi inte ses så länge.
Väl hemma så sov jag typ i en timme och sedan blev jag uppsliten ur sängen för att baka mozartkulor.


Såhär såg då min systers händer ut efteråt, mina var snäppet värre då jag typ har högre kroppsvärme (eller nåt) haha !

Idag har jag typ bara suttit med familjen och så. Men så har jag även spenderat ganska mycket tid helt absorberad av min bok 8D . Fast nu har jag bara 100 sidor kvar, och jag har inte New Moon. Har dock läst den på svenska redan, När jag hör din röst. Men ändå 8)

Men nu ska jag gå och lääääääsa *fag*

PUUUUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖRSTA BILDEN SKA BOOOOOOOOOORT !

2008-12-24 @ 22:21:18
URL: http://cwestfelt.blogg.se/
Postat av: Panda

VARFÖÖR ? :o

2008-12-25 @ 03:05:43
URL: http://pandapuss.blogg.se/
Postat av: Anonym

där ser man, emo panda har gått och blivit en ful jävla fjortis

2008-12-30 @ 21:41:47
Postat av: Panda

Ursäkta ? Kallade du just mig fjortis ? Då kanske du borde kolla upp liiite bättre vad det är.

2009-01-01 @ 03:13:43
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0