Kent - Om du var här

Godmorgon! :D
Hoppas ni har sovit gott ! Det har faktist jag, även om jag bara sov i sju timmar. Det var kanske för att jag var så trött för att jag inte sov gott igår natt haha.

Nu ska jag gå och duscha och fixa mig och sedan ska jag träffa Chi i Gamla Stan, hon ska köpa en julklapp till sin syster i SFbokhandeln. Sedan vet jag inte riktigt vad vi gör :)

Ajuste och på tal om Kent så blev jag sjukt besviken när jag kollade på kentboxen i nån affär. Jag trodde ju att det var de riktiga skivomslagen, och istället är det värsta buddhabilderna typ. Ofta jag vill ha det liksom ):

Aja, nu ska jag skynda mig så jag inte blir sen (vilket jag brukar bli iallafall),

puuuuuuss


Kommentarer
Postat av: cwestfelt

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh tack det värmer skallepäääär ! <3

2008-12-22 @ 09:54:45
URL: http://cwestfelt.blogg.se/
Postat av: Panda

HAHAhAHHA

2008-12-22 @ 11:10:54
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0