Lady Ga Ga - Pokerface

Shululuu. Idag började dagen med en föreläsning av Edwins storasyster om Fairtrade. Det var faktist väldigt intressant :)
Sedan hade vi kör. John-Erik var lika omogen som vanligt och typ började gråta jagsvär.
Aja sedan hade vi lunch som vi ägnade åt att fly från Porre.
Sedan hade vi städning som vi ägnade åt att vara med Marri när hon åt, och undfly Porre. Fast sedan gick vi tillbaka och städade som man skulle (och löste korsord med Edwin bvän) :)
Sedan hade vi repetition i kyrkan och så. Haha det var rätt okej förutom att jag var skittrött hela dagen!

Sedan skulle jag ha synundersökning. Det var en läskig gubbe som hette Arthur som var optikern, fast han var snäll. Aja, jag köpte en ny mössa eftersom jag tappade bort min förra :) Den är typ fin :)



Haha.

PUSSPUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0