Frightdoll - Strange

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Helluuuuuu. Sorry om jag inte har uppdaterat på fem år, har inte haft tid eller pallat. Aja nu får ni ett inlägg som jag skrev typ i måndags eller nåt, det kommer möjligtvis uppdateras senare med lite till bilder.
(Alla bilder är helt oredigerade, då mitt photoshop inte funkar, så sugkvalitet äre!)


Hm, i måndags hände inget, var typ hemma och tråkade.

I tisdags gick jag till skolan fast jag missade matten. Sen hade vi kör, skulle haft fysik med Morran, som var sjuk, så vi hade helklass kemi ist. Vi typ andades helium och pratade kul :D
Se hade vi idrott och då var man bara tvungen att ta närvaro i början och slutet av lektionen, så jag var med Marri ist. Det var trevligt :>
Sen lunch, sen språk och prooov. Ah vet inte riktigt hur det gick, men får max VG iaf.
Sen åkte jag hem direkt för att plugga kemi.

I onsdags missade jag matten (igen haha).
Sedan hade vi engelska, det sög. Eller juste jag gick inte på den!
Sen hade vi svenska, det var cp, vi kollade på mitt liv som hund, den är mongo.
Sen hade vi lunch, jag pluggade till kemin och rökte och planerade kvällen och Morran bah hejhej men C och M drog typ och köpte mackor ?
Sedan halvklass svenska, vi skulle skriva dendär intervjugoesartikel-svenskagrejen. Kul eftersom jag inte hade gjort intervjun.
Sedan halvklass musik med John-Erik<3 haha. Han äger!
Sedan helklass musik med John-Erik :) . Hahah Marri och Viktor bah *vinkvink* utanför dörren.
Sedan kemiprov. Det gick åt helvete och jag kommer max få G. Punkt slut.
Sedan drog jag och Marri hem till mig och fixade oss och sedan var det SLIPKNOT<3.
Sen sov hon här för annars skulle hon kommit hem klockan 2 typ.




I torsdags kom jag till matten! Fast spiderpig hatar mig. Men jag och Hannes pratade om Slipknoooot.
Sen hade vi biologi, fast vi hade håltimme för anders var sjuk. Men Morran tvingade oss att vara med på hans jävla fysiklektion :( . Fast jag och Chi gick ut och snackade med typ Viktor och Erik och några i C ist.
Sedan hade vi engelska, och jag gick på den! Vi typ gjorde "viskleken" fast med historier som man berättade, det var tråkigt, men vi slapp iaf göra andra saker.
Sedan hade vi historia i typ fyrtio minuter lol 8) . Kommer inte ihåg något av den.
Sen lunch, kommer inte ihåg nåt.
Sen kör, venne men John-Erik var säkert där.
Sen mentorstid, eh det var typ tråkigt och vi gjorde typ inget.
Sen tyska, öh ajusteeee jag gick inte på den för jag skulle till BUP.
På BUP var det tråkigt eller inte tråkigt men jag fick massa ångest för hon ville att vi skulle reda upp mitt liv och jag vet inte om jag orkar det. Vi skulle börja med att arbeta för att jag skulle komma över min biologifobi och jag vill verkligen inte det. Jag vågar inte.

Aja i fredags hade vi först historia där vi inte jobbade nåt. Och Wille var jobbig och dödade Chis fjällis och Kalle dödade min mössa tills jag tog livet av mig. Sen började de typ kasta papper ?



Ööh sen hade vi lunch det var mycket, mycket trevligt! Hahaha okej skojade men jag och C och M drog ut och sedan drog C till operan och jag och M flummade i en trappuppgång.
Sen hade vi syslöjd och jag ska typ börja brodera så jag och Moa typ flummade med Jossan och provbroderade på ett båttyg som vi sedan smugglade ned i Jossans väska 8)
Eeh sedan hade vi musik. Och den kommer jag inte ihåg något om.
Sedan drog jag och Chi till söder och vandrade runt i massa små botiquer typ :> . Hittade min drömtelefon osv.



Sedan drog jag hem och sedan till dansen. Men den var jag inte med på eftersom jag hade asont i nacken efter headbangandet på Slipknot. Och så hade jag still ingen huvudklang haha.
Ah sen efteråt åkte jag typ hem till Sarah där Jossan, Moa A och L var. Det var trevligt. Sedan missade Moa sista bussen och nästa gick typ fem timmar senare så hon sov här.

Ah sedan på lördagen gick vi upp tidigt för jag skulle till min balett. Det var fett kul, vi dansade tåspets och så :)
Sedan chillade jag och sov typ hela dagen haha.

söndagen klippte jag lugg, vilket resulterade i att jag kom en timme försent när jag skulle träffa Chi :D . Öh vi gick typ och solade, det var trevligt, sedan drog vi runt och sedan hem.
På eftermiddagen/kvällen hände massa trevliga (och några mindre trevliga) saker haha.
Det var en fett chill helg iaf :D

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: CharredCharry

Wah, typ skjut mig. Vi ska dissikera koögon på biologin x.x Jag är lätt inte där! D:

2008-11-20 @ 17:02:37
URL: http://chouwa.wordpress.com
Postat av: Panda

DRIVER DU MED MIG? HERREGUD är det nån som tänker gå? Jag skulle aldrig gå på en dissekering 8<

2008-11-21 @ 08:54:08
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0