Britney Spears - If U seek Amy

Hej hej hej jag är bara fjorton år, kom och se på mig, kom och ta på mig.

Driver. Haha. Nej men nu är jag 14 på riktigt haha. Jag vet att jag är liten.

Aja efter baletten igår drog jag hem och fixade mig och sedan drog jag och träffade Chi. Det var niiice fast vi hann bara träna i 35 minuter så vi blev inte klara med allt och så :( . Venne riktigt hur vi ska göra imorrn.

Aja sedan drog vi typ runt och visste inte vad vi skulle göra och så bah träffar vi Hannes och hans kompis Assar (som jag kallar honom för att jag inte kommer ihåg vad han heter på riktigt) vid rådmansgatan. Ah och  de bah vi ska äta på kebabkungen typ haha. Aja så vi satt där och chillade ett tag och sedan skulle jag och Chi dra.

Sen såg jag på Händel's Messias med familjen typ. Det var väl rätt bra typ :) Fast asså jag började gråta på hallelujah-kören. Seriöst jag kan fortfarande inte fatta att vi inte ska ha det i år. Det är så jävla hemskt. Asså globens hallelujah äger fortfarande deras så håårt!

Aja sen åkte vi hem och jag och syster min hyrde Marie Antoinette. Jag har inte sett den och hon hade typ bara sett halva i svartvitt (?).
Den var seriöst asbra. Den var så jävla hemsk och gullig och jag bara dog. Men det som förstörde typ hela filmen var ju slutet! Jag blev så sjukt besviken! Jag trodde att det skulle vara värsta gråtslutet när de blev halshuggna och allt. Och så bah slutar det innan allt det hemska händer! Seriöst. Den hade fått en femma av mig om det inte vore för slutet. Nu får den ♥♥♥♥♥ istället. Men den var bra ändå :) . Sevärd!

Nu sitter jag och lyssnar på Circus som jag fick av C igår :D<33 . Den äääger och dethär är min favoritlåt!

PUss


Kommentarer
Postat av: Anonym

ASIIIIIIIIIIIIIIIIIIM :O

2008-11-30 @ 20:03:28
URL: http://cwestelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0