CINDERELLA

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hellouuuw :D . Ledsen att jag inte skrivit något idag. Har inte haft tid. Aja, jag och Chi kom just hem. Okej.

Först orkade jag inte gå på baletten. För ah. Jag hade asont i halsen och huvudet och lite andra saker.

Ah, så sen skulle jag på stan med min mamma haha. Vi köpte typ lite till baletten, två vita linnen och en tröja och typ handkräm och lypsyl osv. Sen drog jag hem.

Sen pluggade jag tyska i typ en timme. Sedan ringde Chi och bah KOM OCH MÖT MIG I SANDSBOOOOOORG. Jag bah okeeej. Så sen typ var vi här och satt vid datorn och typ ah chillade och så. Vi skulle typ plugga kemi, men vi pallade inte.

Sen somnade jag typ halv ett och sov till ett för då kom Chi och bah VAKNAAAAA. Sen typ vaknade jag och sminkade mig och vi typ ah. Sen vid två drog vi ut. Vi typ gick runt i hela enskede och bah yäää. Sen ringde vi Wille för han bah vi seeees och han bah jag soveeeer med fätt morgonröst. Han bah kalle knullar en tjej vi bah ah kul. Fast sen sa han att kalle sov haha. Men ah sen typ ringde vi Cissi och hon och Madde skulle typ ut, fast de skulle hem till en kille, men de skulle ringa oss annars. Sen typ drog vi runt till typ halv fyra och sen skulle vi typ dra hem. Hahahah fast vi gick till en mac först och de bah kolla snett forever. Haha. Ah sen drog vi hem och smög in genom mitt fönster lol.

Hahah och nu är vi här och Chi har typ gått och lagt sig nu, vi ska typ upp 8 imorrn. Haha. Vi har en lyckad dag inplanerad, fast jag är inte helt säker på om den blir lyckad, men det får vi väl se. Det blir säkert kul iaf.
Det kommer bilder imorrn. Eller idag då, när jag har vaknat :) Godnatt!

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0