Dragonforce - Fields of despair

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Helluuuu. Dansen idag var kul. Först höll vi på massa med 'Love is alive' och sen snackade vi massa seriössnack. Sen fick vi skriva typ mål för året, styrkor och svagheter på ett papper och lämna in så de ska typ läsa igenom det. Sen höll vi typ på att lära oss waila snyggt och lära oss baktakt typ.
Aja, sen åkte jag iaf hem med Cissi och Mickan när de hade köpt cigg hhaha jag garvade asmycket.

Nu har jag pratat med Chi i fem år och suttit massa vid datorn, men nu ska jag sova, för jag har ju balett tidigt imorrn :)

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0