EMD - Look at you now

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Here you go:



Haha jag och Cissi.




Hihi. <3




Hahah Chi och Cissi tog 7823748 självutlösta bilder när jag och Moa var uppe i lägenheten.




Sen frös Moa ihjäl sig så vi drog ned i min källare.




Ingen kommentar.




Ingen kommentar.




Hahah Chi dog.




Chi är min lodisvän :)




På söndagsmorgonen när Chi och Moa var påväg hem och hade snott min kamera haha.




Söta!<3




Haha innan EMD.




Chi och Moa innan EMD.




Hahah gud han stod där och var pinsam i typ fem minuter. Det var sorgligt.




EMD




Chi fotade typ allt och alla under konserten ...




... fast mest Danny såklart haha.




HAHAHAHAH.




Bah för jag är poser ;)




Hahah. På signeringen.




Chi envisades med att fota mig haha, idag på lunchen. Ser ut som värsta nööörden :)




<3


You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: Anonym

DOM TVÅ OSMINADE SKA SÅÅÅÅÅ BORT

2008-11-04 @ 23:16:43
URL: http://cwestfelt.blogg.se/
Postat av: Panda

Men Chi, det syns inte ens att du är osminkad!

2008-11-04 @ 23:23:37
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0