EMD - She's my California

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Helluuu. Sitter här och äter en mandarin (som vanligt). Hum. Idag trodde jag att jag skulle vara hur deprimerad som helst hela dagen, men det var typ tvärtom.
Fast när jag vaknade var jag deprimerad. Men jag orkar inte förklara varför. Aja, men jag pallade inte skolan så jag sov lite. Sedan gick jag upp och gick till skolan så jag kom till lunchen.
När jag väl var precis utanför skolan mötte jag Kalle som talade om för mig att vi hade håltimme den enda lektionen som var kvar. Lyckat.
Aja men jag drog in till skolan iaf och väntade på Chi i en kvart för hon hade opera. Sedan drog vi ut och rökte och sedan drog vi tillbaka och satt typ på skolgården resten av lunchen haha.
Sedan följde jag med på hennes franskalektion. Det var rätt kul. Haha.
Aja, sen drog vi till Gamla Stan och satt där ett tag och sedan drog Chi till sin kör typ och jag drog och träffa Jess.
Vi typ gick runt lite i ringen och sen drog vi hem till mig och käkade typ. Haha.
Sedan drog jag till min systers skola för att kolla på när hon övade på sin dans.
Sen åkte vi hem och jag åt upp alla mandariner och kollade på House.
End of day haha.

Ajustee, jag ska konfa mig samtidigt som Anton P! Haha. (Och det är antagligen bara Moa och människor i C/D som vet vem det är haha.)

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0