My Chemical Romance - Black parade

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hey babes,
förlåt om jag inte har skrivit på hundra år! Det är nämligen så att mitt internet har lagt av. Fyfan. Haha.

Ah på lördagen gjorde jag typ inget på dagen. Sedan på kvällen kom Moa och Chi hem till mig. Vi skulle egentligen ha krök och lite sådant men det blev inget så vi satt bara och rökte vattenpipa och hade det mysigt. Hihih. Sen var Cissi här ett tag också, fast jag och Moa hann nästan inte träffa henne för Moa var nödvändigtvis tvungen att gå upp till lägenheten hela tiden och fixa massa grejer. Haha. Ah sen fick Chi värsta krampanfall, fråga inte varför. Haha och jag mådde asilla av smaken på vattenpipan.
Sen typ 23 drog vi upp till mig och satt och pratade forever förutom Chi som hela tiden satt och tjatade om att hon ville gå och köpa en korv. Haha. Sen klockan 02 så blev alla fett hungriga så Moa stuvade makaroner. Haha sen åt vi det. Sedan gick Moa och Chi och lade sig klockan 03.
Jag satt uppe med Pytte och Karin (min systers kompis som sov över) till 04. Sedan var jag astrött så jag typ däckade i mammas säng 8D

söndagen vaknade jag kl 09 av att C och M sprang in och väckte mig :( . Sen när de hade gått (typ fem minuter senare) kunde jag inte somna om. Jag sov i fem timmar. Haha fail.
Sen kom Marri hem till mig kl 13 och vi låg och pratade forever och typ åt massa glass. Och sedan skulle hon till stan och träffa Natha och jag skulle hem till Chi så vi åkte hemifrån 15.30. Sedan tvingade hon mig att följa med upp i tc och träffa Natha haha :) . Sen träffade jag Mikkis också. Vi stod och diskuterade varför man sa 'ditt nöt' och inte 'din nöt'. Haha.
Sen var jag tvungen att åka till Chi för att vi skulle till EMD (jagvet, jagveeeet).
Sen efter konserten råkade vi typ springa på dem på donken haha.
Aja sen åkte jag hem och sov.

Idag
hade vi först geografi med våran asjobbiga vikarie :D . Haha fast vi arbetade inte. Jag och Chi satt typ i ett grupprum med Wille, Kalle, Pim och Gusten och störde oss på varandra. Eller så var det bara jag som störde mig på alla andra. Haha.
Sedan hade vi svenska och vi kollade på en mongolid film om massa konstiga ungar lol.
Sedan hade vi hemkunskap som jag hatar. Euw. Vi fick typ laga kålpudding, rårakor, isterband, bruna bönor, stuvad potatis, stekt fläsk och typ fruktkompott. Allt var äckligt. Haha.
Sedan hade vi tyska. Det var typ okej för vi gjorde typ inget. Fast vi har typ 50 glosor till imorrn. Kul.
Sedan hade vi SO med våran underbara vikarie igen. Haha. Vi gjorde ingenting förutom att irritera vikarien typ :) . Och typ nutidsfrågor eller vad det heter.
Sedan skulle vi ha idrott. Fast jag och Chi orkade inte gå. Och ingen annan heller. Bara några. Nääh, men vi drog till stan och rökte<3 och drog runt lite och satt på Espresso House. Och så träffade vi Love ett tag. Haha han är så himla gullig.
Aja, sen skulle Chi på kör och jag drog hem och typ jag venne. Hihih.

Och nu ska jag sova.
Och jag orkar inte lägga upp bilder nu, men jag lovar att ni ska få ett inlägg imorrn med alla bilder från helgen :)

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0