Britney Spears - Womanizer

Pandalicious here, you one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hej honung. Idag var typ kul. Haha.
Först hade vi matte, det var typ tråkigt.

Sen hade vi kemi, och C var typ i sollentuna hahah. Men det var fett kul, jag satt med Leo och Edwin istäääället. Jag var fett bääääst. Säger vi. haha. Sen grumlade vi kalkvatten typ. Och jaa, det var fett kul iaf.

Sen hade vi engelska. Eller håltimme då. Det var typ okej, förutom att alla pluggade eller fikade eller var tråkiga :) . Hahahah och Anna och jag satt och sjöng 'Oh, oh, oh, totus floreo, iam amore...' . Haha klassen veeet. Fast något som inte var okej var att Edwin sprayade Pim's parfym på mig så jag har gått runt och luktat Pim hela dagen. Eller wannabe manligt/maskulin parfym som Anna sa. Haha.

Sen hade vi SO. Det var kul. Jag, Jessica, Anna, Edwin, Matilda och Cican hade värsta diskutionerna hahah. Vi var fett bäst på judendomen (som vi har prov på imorgeeeen).

Sen kom C tillbaka från tandläkaren och så gick vi till 711 för att vi inte orkade äta kebabpytt (fast sen fick alla pannkakor :C ). Jag köpte en cola med grönt te, jag älskar dem, och C köpte en red bull hahah. Sen gick vi till mörka rummet och chillade lite.

Sedan drog vi till musiken, det var fett kul och vi hade fäätt bra lärare. Vi hade han gulliga hahah och Pelle.

Sen mentorstid, som vi alla älskar av hela vårat hjärta. Naat. Hahah vi skulle typ skriva utvärderingar av i måndags när vi var hos pia, min vän. Och killarna skulle typ komma på nån sak de var bra på med birgitta eller nåt haha.

Aja, sen hade vi språk, det var typ okej förutom att Bohlan sa att alla som inte lämnade in läxan aldrig kunde få MVG. Det tyckte jag var lite synd, för jag hade inte gjort läxan. Haha.

Sen typ drog C, jag, Gustenforever, Vindarbästevän, Phille och Edwin till rådmansgatan. Haha fast C och Edwin skulle typ åt andra hållet. Sen gick Gustenforever av i tc och då snackade vi skit om honom. Sen gick Vindarbästevän av i slussen och då snackade vi skit om honom. Haha. Skämt åsido. Nej men det var trevligt iaf haha.

Nu har jag fääätt ont i magen. Nu ska jag sova och sen ska jag plugga judedomen typ, bara för att jag är så jävla blåst att jag inte tog med mig några andra läxor hem. Lol @ me.

Och idag får ni inga bilder, för jag tog inga. Sug på den duuööh.
Matilda äro en kofriterare<3. Nej haha, jag skojade. Jag är normal, jagvet.
Solong suckers!

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: Anonym

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH

2008-10-16 @ 18:56:26
URL: http://cwestfelt.blogg.se/
Postat av: Panda

YEEEEEEEEEEAH

2008-10-16 @ 19:51:43
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0