Cascada - Bad boy

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hej babes. Förlååt om jag inte skrivit tidigare, har inte haft tid :( .
Okej, i söndags åkte jag till Chi när hon hade ringt då. Sen hängde vi där forever. Vi typ stekte mackor, bakade kakor, kollade på Gossip Girl och var allmänt nördiga som vanligt.




Sedan fick Moa och jag skjuts av Chi's pappa till odenplan och därifrån åkte vi hem till mig. Sedan sov Moa här. Vi typ kollade på några GGavsnitt eftersom Moa inte hade sett typ nåt. Nu är hon invigd i våran GGnördklubb :D . Haha. Aja sen sov Moa som vanligt, och sedan när hon sovit ett tag så fikade vi mittinattenfika :) . Haha då var klockan typ ett. Sedan gick vi och lade oss och sov forever.




måndagen vaknade vi och satt vid datorn och kollade lite på GG har jag för mig iaf. Sen ringde C och ville ses men M och jag orkade inte gå ut så jag övertalade henne att komma hit håhå. Sedan nördade vi oss och jag sov lite. Och de massakrerade min dator som vanligt. Säger vi. Haha. Sen kollade vi på ett halvt GGavsnitt (det låter som att det är det enda vi gör) och sen drog de hem.

När de hade dragit kollade jag på GG (ja hahah som vanligt) och sen sov jag.

Idag har jag inte orkat göra något så jag har kollat på GG hela dagen. Vilken nörd jag är. Men nu har jag iaf kollat klart på hela första säsongen och jag har inte andra, så nu blir det inget mer nördande :) . Förutom ikväll då när det är Hooouse<3. Moa kanske sover här, men det är inte säkert.

Jaa, så mycket annat har inte hänt. Jag chillar typ forever på höstlovet för jag är alltid så jävla trött. Det är verkligen asjobbigt, men det beror delvis på att jag inte äter järntabletterna. Får jag inte i mig järn kommer jag typ dö förever. Asså jag blir liksom trött av allting och orkar ingenting. jag skulle liksom kunna sova tre fjärdedelar av dygnet om jag pallade. Plus att det blir svårare och svårare att resa sig hastigt. Nu blit det helt mörkt och det känns som om jag pressas ned mot golvet och mitt huvud pressas ihop. Okej, jag vet att det låter sajk. Jag överdriver säkert som den drama queen jag är.. haha.
Men jag ska nog iaf dra ut lite på fredag och lördag. Och på söndag har Chi tvingat Moa och mig att följa med och kolla på EMD. Haha.



You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0