Cascada - Everytime we touch

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hey. Haft en trevlig dag? Det har jag. Dethär har vart den bästa dagen på länge. Bah för jag har varit deprimerad forever! Fast jag har saknat M och C lite!
However, idag kom Mimi hit efter att vi hade snackat i telen i typ en timme haha. Först sminkade vi oss i fem år. Bara för att vi  inte har något liv :D . Sedan skulle vi kolla på The Shining. Fast jag ville inte men Mimi tvingade mig :C
Så då skulle vi gå och köpa budgetonyttigheter. Som vanligt (allt som är budget är braaaaa!). Hihihih. Så då gick vi en liten omväg och JAG FICK LITE CIGG. Och de blossen frälsade mig! Hihih. Jag hade helt glömt hur jävla gott det var! Mmmmmm<3
Aja sedan köpte vi cola och choklad haha. Sedan gick vi hem. Och kollade på the Shining. Den var läskig som fan. Fast som tur är så hann vi bara kolla på lite mer än halva innan Mimi skulle hem, för den buffrade så jävla långsamt. Tack Gud! Hahahah. Ajuste sedan hade vi lite krig med en person som jag inte tänker offentliggöra. Men ah. Haha.

Sedan är mitt liv väldigt trevligt förövrigt! Haha och Chi och mina menscyklar har gått ihop! Så vi fick båda mens idag lol! Fast Moa är mobbad :(
Fast jag har asont i magen. Inte kul!











Hahahah måste lätt skaffa till halloween!



You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: Mimmi

jag känner mig bäst som typ tvingar folk till att göra saker de inte vill göra 8))))) hihihi <3

2008-10-29 @ 23:50:46
URL: http://isaidsitdog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0