Dia Psalma - Cecilia Lind

Pandalicious here, you one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hey guys. Okej nu har jag pratat med M i 29587389 år och fixat bloggen lite. Fast den är inte klar än. Men jag måste ta en paus. För jag måste plugga på judendomen. Fett tråkigt. Men min mamma lackar typ bäver annars.

Ajaa. Idag var typ okej. Först hade vi svenska som jag missade.

Sen hade vi hemkunskap och alla hemkunskapslärare verkligen hatar våran klass ahahah. Lilla grå hatar mig speciellt mycket jag svär :( . Och Edwin var sjuk, så jag fick jobba ensam lol. Vi kollade typ på film och sån skit.

Sen en halvtimme efter skulle alla tjejer i klassen typ till Piisdiis och prata. Fast jag tycker inte om henne, fett jobbig! Hon bah hatade mig :( . Hon bah 'DU FÅR VARA SEKRETERARE' jag bah tack. Så 3 han typ inte äta nån lunch eller jag och M åt knäckebröd. Fast vi missade tyskan iaf :)

Sen hade vi SO. Som jag fruktade. För jag trodde att vi skulle redovisa geografin. Men det skulle vi tydligen inte, och då blev jag en lycklig man! Hoho. Men det var okej typ fast ganska tråkigt och WINDISH bah hej jag är hallick forever. Fast vi ska inte ha Saxen mer. Eller bara imorgon men sen ska hon vara mammaledig typ forever. Så då får vi vikarie :) (stackare!)

Okej, sen hade vi idrott med Mustachen (som ni märker har vi fina smeknamn på alla lärare!). Haha det var rätt okej. Eller ah jag var ju inte med då, men det var ju trevligt. Haha. Jajuste vi har ju då vikarie i idrott på måndagar för våran ordinarie lärare är mammaledig (typ alla våra lärare är det!). Och det är då Mustachen. Han heter typ Pontus. Och sen på tisdagar har vi då Ivan som är min hemliga kärlek. Eller okej jag vet inte om han är en bra lärare. Fast vi ska bara ha honom ett tag :( . Ah men iaf, hela 3 hade inga kläder med oss så vi slapp vara med och fick en 'klädplump' istället hahah.

Jaja, inga bilder idag heller! Sryyyy.

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: fannyyyh

IVAAAN <33333333 hahh ;>

2008-10-13 @ 20:47:56
URL: http://ffannyk.blogg.se/
Postat av: Panda

Hahah är han bra (besides att han är fett söt då)? 8)

2008-10-13 @ 22:18:19
URL: http://pandapuss.blogg.se/
Postat av: Kuroyaki

Hah, alla älskar Ivan xD

Min svenska idag var cp O.o' Datta hade typ enskilda samtal med alla och till mig så bah "jag får ibland känslan av att du är ledsen. Du kan vara så passiv." o.O



Jag menar, vad faen svarar man på det? o.o'

2008-10-14 @ 17:14:02
URL: http://chouwa.wordpress.com
Postat av: Panda

HAHAHAHAHAH hon verkar lite ... speciell X3

2008-10-14 @ 19:06:15
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0