Charlotte Perrelli - Hero

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hahahahahahahah ursäkta rubriken! Hahah idag var värsta cpdagen.
Först skulle vi ha SO, prov på judendomen. Sen kommer vikarien 20 minuter försent, eller snarare kommer inte överhuvudtaget, men alla gick efter 20 min. Haha så då slapp vi det :D

Så jag, C, M och Gusten drog först till 711 där Gusten köpte sin efterlängtade chokladmuffin. Sedan vidare till stan där gusten köpte något som var märkvärdigt likt en chokladcroissant, men var helt fyrkantig och platt. Haha. Vi lodade runt hela stan (läs: tc haha!) och kollade på (och i M och C's fall, testade) smink. Haha fast Gusten drog efter ett tag bara för att vi dissade honom fett mycket hahahaah. Sen drog vi till barnavdelningen på åhlens och sminkade oss i fem år och sen drog vi till hemköp och köpte en improviserad budgetlunch hahah.


Hahah Chi hittade sin drömbil!

Sen drog vi tillbaka till skolan där vi hade syslöjd. Det var askul och jättetråkigt på samma gång, precis som syslöjd brukar vara.

Haha sen skulle vi till musiken, men så hör jag nån som skriker PANDAAAA från ett fönster. Hahah så jag vänder mig om och ser Gusten stå i fönstret på fjärde våningen. Och nej, han skulle inte begå självmord, han skulle bara tala om för oss att vi hade håltimme. Det var ju trevligt, en lektion på hela dagen. Det betyder att vi slutade innan 13 haha!


Hahah snyggingar!

Så jag, M och C drog till Dans- och Gymshop så att jag kunde köpa nya skydd till mina tåspetsskor istället för de jag har tappat bort.
Sen drog jag hem, och nu ska jag sova så jag får energi till dansen :) . Ska bli kul, för ikväll ska vi få reda på vad vi ska göra på Maxim :D

Hahaha jag har garvat så mycket idag att det är helt gaalet, och jag vet inte varför! Men det är säkert bra för hälsan :D Hoho!

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0