Christina Aguilera - Fighter

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hellu! Nu har jag varit hemma från dansen i typ en timme, och nu ska jag sova. Går ju nämligen upp 9 på lördagar, för baletten. Inte så kul, då man vill sova ut efter dansen på fredagen. Aja.

Idag på dansen så sa Pernilla bah 'Showgruppen och Amanda till sal 6'. Så gick vi in och satte oss som vanligt. Och sen bah 'Kan du komma med ut ett tag?'. Jag bah nooooes för först trodde jag att jag skulle få byta grupp, men sedan blev jag osäker när hon sa så. Så jag tänkte 'Omg, vad pinsamt om jag gick in och satte mig där och sen får jag inte byta grupp!'. Haha men hon bah 'Om du inte har något emot det tänkte vi att du skulle få byta grupp', jag bah NEJ JAG HAR INGET EMOT DET :D . Haha så nu är jag i den gruppen alla trodde från början att jag skulle vara i :DDD . Det är fett nice.
Ah men anyway, det var förövrigt fett kul idag. Trivs mycket bättre i min nya grupp! Vi sjunger typ en Anastacialåt som heter My love is alive eller nåt. Tror jag. Haha. Dansen är ganska svår, men fätt rolig :D . Fast vi fick inte reda på vad vi skulle göra på Maxim, men vi får reda på det nästa gång :D . Jag känner att jag har skrivit femtinio :Dgubbar nu... haha.

Okej, men nu måste jag verkligen sova, är astrött! Hihi :*

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0