clubbed to death

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hey. Jag mår skit och orkar inte mer. Jag mår egentligen inte dåligt, jag mår bara dåligt. Och jag har värsta pms och humörssvängningar. Jag failade just med att svälja min tablett så därför sitter jag och gråter nu lol.
Aja ikväll äre paaaaartyyyy! :D
Ska bara sova lite först.
Dagen dög. Först hade vi SO, det var okej. Sen hade vi lunch. Då gick CP och köpte kaffe och bulle. Sen hade vi slöjd, det var okej. Fast jag orkade inte arbeta. Men jag svalde en ipren med vatten! :D . Sen hade vi musik med en asbra vikarie! Sen bråkade P,M,M,C massa och sånt. Eller ah jag orkar inte förklara. Sen blev vi sams iaf och sen drog jag och tog sista sprutan mot livmoderhalscancer. Ah. 7 ikväll kommer Chi hit! :D

You know you love me,

XOXO   pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0