Cwestfelt - Lost

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hey babes. Sitter hemma hos Chi :) . Hon spelar och sjunger värsta fina låten.

Idag hade vi först SO. Judendomsprov. Kul. Failade totalt för jag fick värsta panik när jag insåg att jag satt och skrev ett jävla prov istället för att vara någon annanstans. Så jag bara sjabblade ihop två korta snabba svar som typ inte ens hade med saken att göra. Kul. Fast jag bryr mig egentligen inte så mycket.

Sen hade vi lunch när vi bara sminkade oss och försökte bli av med Gusten hela tiden.

Sen skulle vi tydligen ha sång på gården. Haha vi blev utskällda av typ femtio tanter. Och Cissi och Madde blev typ jagade av sin gamla mentor hahah. Alla lärare älskar oss! Haha fast sen hände det en grej efteråt som jag inte orkar berätta för det gjorde mig deprimerad.

Sen hade vi slöjd och det var tråkigt. Jag höll på att börja gråta hela tiden hahah bah för vi lyssnade på jävla lugna favoriter eller nåt hahah.

Haha sen orkade vi inte gå på musiken. Så vi drog hem till Moa och käkade pizza och glass. Sen när hennes pappa kom hem drog vi vidare till Chi. Här bakade vi kladdkaka och drack spetsad cider. Och lyssnar på Britney. Haha. Och vi typ sover. Och Moa bah HEJ KANIN HEJ HEJ KANIN. HAHAHAh. Okej förlåt. Håhåhåhåhåhhåh. Vi är bäst. Chi har massa gulliga bilder här från när hon är asliten :D . Och en aaaasgullig på Matilda! Haha :D

Kommer nog bilder ikväll när tjejerna ska sova hos mig efter dansen. Vi ska nog dra ut lite eller nåt. Hihi pussen :D

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: Anonym

värsta fina låten. jag säger ju det. coldplay<3

2008-10-24 @ 18:50:38
URL: http://cook1e.blogg.se/
Postat av: Panda

Bara för att det är Chiiiiiiiiiiiiii håhåhåh

2008-10-24 @ 23:52:36
URL: http://pandapuss.blogg.se/
Postat av: Anonym

moahahahhahahahah everybody loves meeeee

2008-10-25 @ 08:56:40
URL: http://cwestfelt.blogg.se/
Postat av: Panda

naaaaaaaaaat

<3

2008-10-25 @ 13:44:31
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0