fighter

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Heeeej mina vänner! Idag var en trevlig dag. Eller den var lite otrevlig, men det ska vi inte prata om.

Först hade vi matte så nu står det [email protected] över hela min arm, fuu.

Sen hade vi kemi, det var intressant, men jag fick värsta pmsattack och började gråta för att jag inte fattade nåt. Fast jag tror att ingen märkte heheh 8D

Sen hade vi engelska. Det var rätt kul, för limpan gillar mig nu. Hoho. Jag fick G på provet som vi fick tillbaka idag. Jag blev fett glad, för jag trodde att jag skulle få IG. Men det var bara Chi och Kalle som fick det. Hoho.

Sen hade vi SO, våran 40minuterslektion. Haha jag och Chi och Wille och Kalle och Edwin hade det fett kul :)

Sen luuuunch. Vi gick och åt och sen drog vi till 711 och var dumma i huvudet hoho.

Och sen skulle vi ha musik med en vikarie för våran vikarie. Gr8! Fast jag och Chi gick inte, för vi "visste inte" att vi hade fått en vikarie. Så vi satt på skolgården haha. Och sen kom 95an, Viktor och Jocke och spelade pingis (som vanligt haha).

Sen vare mentorstid i aulan. Hahahah det var fääätt kul!

Sen hade vi språk och sen fick vi sluta 20 minuter tidigare! :D

Sen äre inge mer intressant tyyyp :)

You know you love me,

XOXO pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0