From First To Last - Note to self

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Är på dåligt humör. Deppig som fan är jag. Jaja.
Hahah jag är kung på att misstolka! Två klockrena repliker idag:
- Får jag smaka din banan? Nej, just det! Du har ju ingen.
- Den har ett härligt sprut.

De äger, erkänn! Första är Moa när hon trodde att Jossan hade köpt en banangodis haha, ingen fattade först vad hon menade egentligen. Andra är jag när vi gick och testade parfymer. Haha.

Ah parfymkrig är grejen! Nat. Jag satt på tunnelbanan och kände verkligen hur jag luktade hora. Hoho.

Hahah men den bästa måste jag ju erkänna var Chi idag. Vi skulle gå in i hemkunskapssalen. Så typ slänger hon upp dörren utan att tänka på att det är en tung dörr. Så får hon den rakt i huvudet när hon går igenom dörröppningen. Haha, herregud vad jag garvade! Stackars flicka, det måste ha gjort ont!


Note to self: I miss you terribly.
This is what we call a tradgedy.
Come back to me.
Come back to me.
To me.



Haha ja, egentligen var det något mer jag skulle skriva, men jag glömde vad det var. Och jag är deprimerad så jag vill bara sova. Godnatt!

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0