From First To Last - Ride the wings of pestilence

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Tjaow. Ska sova nu. Är opepp som fan. Hatar ungefär allt och alla just nu. Kul liv. Fyfan vad jag saknar allt det gamla. Den här låten påminner mig så fruktansvärt mycket om det. Och jag kommer ihåg att det var Amandas favoritlåt av FFTL. Jag kommer ihåg när jag började lyssna på dem och hur. Jag saknar eftermiddagshänget på Lava. Saknar plattan och alla gamla plattanbarn. Fan, vad jag saknar er.

However, idag har jag inte gjort någonting utom att slöa, göra läxor och prata med C. Skitdag. Och roligare kommer det bli imorgon! Naat.

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer väl till skolan heeh TYSKAN =)

2008-10-21 @ 07:07:58
URL: http://cook1e.blogg.se/
Postat av: Panda

Yesyes :) (fast det visste du ju redan nu..)

2008-10-21 @ 19:22:23
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0