Guns N' Roses - Sweet child o' mine

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hey fags. Haha idag var en ganska händelserik dag.
Idag träffade jag Jossan på vägen från rådmansgatan till skolan, vi kom bara typ tre minuter försent. Haha anyway, det var trevligt!
Aja, matten var väl typ tråkig som vanligt, satt och repeterade till provet imorrn. Venne om det kommer att gå bra, jag svär att jag kommer få typ hjärnsläpp. Bästa.

Sen hade vi engelska, Anna satt och förhörde mig på allt inför provet imorrn (fast Limpan försökte döda mig och flytta provet till idag, men hon hade glömt det mohahah). Tror jag kan det mesta nu :) . Sen såg jag Johans tandställning, cooling där!

Ah, sen skulle vi ha svenska men jag drog då till BUP eftersom jag hade tid där. Fast jag kom typ försent (som vanligt). Haha men det var fett deprimerande som vanligt. Vi typ snackade om varför jag inte ville gå dit och vad jag tyckte om samtalen och så. Vi bestämde att vi skulle försöka lite till och skulle försöka göra mötena mer praktiska. Typ.
Sen gick jag och mami och käkade, jag åt värsta goda mackan. Det var typ rucola, avocado, vanlig sallad, keso, rädisor och nån getost eller nåt på. Asså jag har kommit på att jag verkligen älskar grovt bröd, det är så jävla gott! haha.

Sen drog jag tillbaka till skolan och hann precis lägga på lite mascara (hade ingen alls innan!) innan musiken i helklass. Den var fett cp och tråkigt, jag gillar inte våran vikarie alls. Hon är askonstig haha.

Sen hade vi kemi(<3). Vi hade förhör på metanserien, alla fick alla rätt haha bästa klassen! Leo fick xtrastjärna också bara för att han ritade alla också, haha skulle fan gjort det! Sen resten av lektionen fick vi sitta och plugga växthuseffekten. Bara för att jag är sämst på det. Det är verkligen min svaga sida i kemin. Aja sen Anders bah tog fram min arm och kollade på mina ärr och bah 'Vad gör du med dig själv, flicka lilla?'
Haha ofta han bryr sig. Asså förlåt, jag är cp, men jag blir deprimerad när folk bryr sig om mig. Eller nåt. Okej fast det är inte bättre när folk inte bryr sig då. Det är ju kul. Nat.

Sen följde jag med Moa till odenplan, hon skulle tydligen hem för att träffa farfar sin. Sen utan hopp om att ha kul på typ en timme drog jag mig tillbaka till skolan. Precis när jag kommit tillbaka till skolan möter jag Jossan, 95an (Niklas), Affe, Pim och Cican. Haha så då drog jag med dem till odenplan (igen!). Eller ah, Pim och Cican gick i förväg. Sen gick Niklas assegt bara för att han inte fick sin jävla ost av Jossan hahahah. Sen drog Pim innan vi kom till odenplan och sen mötte vi Cican. Hahah och vi lyckades få Jossan och Cican att missa bussen. Sen tog de nästa buss så jag stod kvar typ och snackade med Affe och Niklas lite och sedan drog jag till mitt (oerhört roliga) utvecklingssamtal.

Okej sen hade jag utvecklingssamtal. Det var precis lika tråkigt som det brukar vara, fast Birgitta var lite snällare än vanligt bara för att min mami typ hade ringt och pratat med henne om att jag inte orkar med skolan och sånt. Hon bah 'Ja, det verkar ju gå riktigt bra för dig i alla ämnen' typ. Jag bah eeeeh. Typ de enda ämnen jag fick mer än godkänt i var kemi och tyska. Men det var ju trevligt. Eller nåt. Och hon ska typ prata med alla lärare om att det inte får mörda mig. Eller nåt. Haha.

Sen drog jag hem för att Fanny let me down foreveeeeeeeeer typ :( . Sen gjorde jag tyskaläxan, fatta duktig jag är! (a)
Sen pratade jag med Chi i en halvtimme bara för att Moa dissade mig och aldrig ringde som hon typ skulle. Huhu. Jaja.
Asså jag är ledsen, men inga bilder idag heller. Tydligen var det idag min syrra skulle ha kameran, jag bah böög. Elr inte. Men ah. Förlåt!

Skriver nog senare igen :D

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: JUICY

Aws, Gulligt av Aaanders. We DO care!

Pussies <3

2008-10-24 @ 16:31:22
URL: http://youwillgojuicy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0