Jimmy Eat World - Pain

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Heeeej, kom nyss hem från skolan. Eller ganska nyss iaf :) . Dagen:
Först hade vi matte, det var tråkigt och M och jag var sämst hahah så min högra hand fick hjälpa oss hela tiden.

Sen hade vi engelska. Det var okej förutom att jag var på sämst humör hahah.

Sen sveeeeenskan som jag fruktade. Jag trodde seriöst att jag gick min död till mötes. Hahah fast hon hatade inte mig så mycket iallafall!

Sen hade vi lunch, jag och C gick till 711 och jag köpte ett brööööööd för jag orkade inte äta i skolan hah. Eller jag vet inte vad det var för mat, men det var säkert inte gott. Sen gick vi till mörka rummet där vi hittade våran fanclub lol.

Okej, sen hade vi svenska igen, fast med bara tjejerna, den lektionen är alltid tråkigast ever. Haha jag och typ Moa och nån till var typ ensamma i killgruppen förut. Fast det var mycket roligare! Aja men jag överlevde iallafall.

Sen hade vi musik i samma halvklass, det var fett kul hah, vi hade en asbra vikarie! Hahah jag och M hade askul fast C var tvungen att stå med sopranerna :( . Hahah vad var det han skrev nu igen?

Aja, sen hade vi musik igen, i helklass denna gång. Det var kul som fan haha, fast nu var M tvungen att sitta med första altarna :( . Hahaha fast då kom C och satte sig med andra altarna. Hahaha kondom!<3 Okej typ ingen fattar, men läs typ den första meningen i sats 22 eller var det var (klassen vet vad jag babblar om) så kommer ni att fatta! Hahah.

Okej och sen hade vi kemi. Det var fett kul som vanligt :D . Jag är fett med keminööörd! Lol på mig.

Sen sprang C iväg för att köpa trosor och M skulle plugga med Fanny så jag fick gå till rådmansgatan med några andra. Fast sen kom Cissi och gick med typ hela vägen haha :)

Aja, och nu måste jag plugga somfan! Tror till och med att jag skippar scouterna för att jag måste plugga! Fan jag har typ missat det 93589043 gånger nu och Fanny också!



You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: fannyyyyh

hahha men jag lovar nästa gång ! haha

2008-10-15 @ 20:09:49
URL: http://ffannyk.blogg.se/
Postat av: Panda

Hahahah vi är så dåliga!

2008-10-15 @ 22:02:33
URL: http://pandapuss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Moa Morell hahaha

2008-10-16 @ 17:29:52
URL: http://cook1e.blogg.se/
Postat av: Panda

HAHAHAHA jajustee!

2008-10-16 @ 17:36:39
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0