Katy Perry - I kissed a girl, again...

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Heeeeeeeeeeeeeelluuuu :D . Jag är glaad.
Okej kolla. Idag så hade vi matte och matteprov första lektionen, det var okej, jag fick typ 13/15 för jag är sämst på negativa tal och gjorde något slarvfel typ.

Sen hade vi kör med en asdålig vikarie, och jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt haha. Asså det var askul. Fast lektionen var astråkig. Hahah jag och M och C kom på att initialerna till hummerman är HM. Asså fattar ni, H&M? 8D

Sen skulle vi ha fysik med Mårran. Fast han var sjuk eller nåt hahaha så vi fick vikarie. Det var asbra för hon satt och ignorerade klassen hela lektionen. Haha så jag och C flyttade fram till Leo, Johan, Edwin och Kalle och satt och skrev långa, konstiga ord och gjorde massa andra konstiga saker ... lol :D .

Sen hade vi idrott. Det var lol. Och jag är med M och C på den där motionsgrejuppvärmningssaken. Asså vi ska typ göra ett uppvärmningsprogram. Tror jag iaf :) . Aja vi ska lätt va bäst och träna hela höstlovet. Haha.

Sen hade vi lunch och då var alla deprimerade och hatade hela världen. Vindar slängde mjukost på M's skinnjacka och min klänning och sen när M mördade honom så sparkade han mjukost på hela hennes jeans. Seriöst... orka. Sen förföljde Gusten oss till 711 och var fett jobbig haha fast jag lackade på honom hela tiden.

Aja, sen fick vi våra omdömen. Och jag som trodde jag skulle faila. Jag blev fan godkänd i allt! Till och med i idrott, hemkunskap och engelska! Omg.. Haha. Och jag fick asbra i kemi. Hoppas att jag får mvg *nööörd* . Fast jag kommer att bli deprimerad om Johan eller Edwin får mvg och jag får vg :(

Sen hade vi tyska. Det var typ kul förutom att M sa att jag var jättedålig hela tiden :( . Bah för hon var deprimerad.
Sen slutade vi 20 min tidigare (som vanligt?) hoho.

Sen drog 3 till rådmansgatan och på vägen mötte vi Leo, Juicy och mjukostmannen. Sen dök typ kalle upp. Sen åkte alla med hagsätratåget utom jag och kalle min vän haha. Fast han var tråkmåns forever hela vägen hem.


Sen har jag suttit och pluggat kemi tills nu :) . Har lärt mig metanserien eller vad det heter och skrivit labbrapporten. Nu ska jag måla naglarna och läsa allt som vi ska ha prov på, bara för att det är roligt och för att jag är en nörd (och kanske liiite för att jag vill ha mvg). Sedan ska jag kolla på House<3. Och sen ska jag sova. Kanske skriver en gång till.

Och förlååt för att jag aldrig lägger upp bilder, jag vet att det är tråkigt men jag hade inte kameran idag för min syster snodde den. Ska försöka ta bilder imorrn :)

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0