Kent - LSD, någon?

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hej, förlåt om jag inte skrev tidigare. Jag orkade inte. Och jag orkar inte förklara varför.
Aja, baletten var bäst! Kom typ en kvart sent men det var bäst ändå. Jag börjar (om än långsamt) få tillbaka min vighet. I slutet tränade vi tåspets. Det var jätteroligt, Carita (min balettlärare) sa att jag hade perfekta fötter för tåspets :D . Gissa om jag blev glad?
Aja, Marri glömde bort mig så jag ska sova hos M ist :D . Och C kan inte träffa oss för hon är och firar att hennes gammelmoster fyller år. Hahahah. Vad elak jag är :D

Jaja, men nu måste jag gå och ringa M och fixa mig lite.

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: fanny

kalas

2008-10-18 @ 18:41:26
URL: http://ffannyk.blogg.se/
Postat av: Panda

... kul moa. haha

2008-10-19 @ 18:58:23
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0