little things

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hey. Idag skulle vi haft matte första lektionen, men sen hade vi ju nutidsorientering, så vi missade den. Hahahaha asså det var typ en fråga om EMD och en om Blondinbella! Omg.

Sen hade vi kör, det var okej :)

Sen skulle vi ha fysik med mårran, men han var sjuk så vi fick håltimme. Så jag och C gick till "mörka rummet" som C kallar det. Hahah och sen tog vi 9285934 poserfoton. Sen slutade M sin lektion så hon joinade oss och så tog vi 28934923 poserfoton till. Hihih.

Sen skulle vi typ haft tyska, men vi hade tydligen inte det, så jag och M satt och väntade på C när hon hade franska.

Sen drog vi till stan ett tag med windish hahahah.
Sen drog jag typ och träffade Mimi&Jess. Det var trevligt, vi drog hem till mig och käkade sarremakaroner (som vanligt hah). Sen kollade vi på Mean Girls 8D Hohoh.



1. Poooooosers
2. Hahahah sååå vi!
3. SCENEWHORE
4. Coooooolingar!
5, 6 & 7. Egoegoegoooooo...

You know you love me,

XOXO   pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0