LM.C - Oh my Juliet

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Haha hej. Kollade just på Oskyldigt Dömd och pluggade lite engelska inför provet imorrn. Asså erkänn, jag har blivit värsta pluggisen!
Haha ajuste jag glömde att berätta.. Jag tappade bort mitt kort idag efter utvecklingssamtalen när jag skulle åka hem! Fail som fan :( . Nu åker jag på en jävla remsa och kommer typ inte kunna göra nååt. Blääh jag pallar inte.
Aja nu ska jag sova så jag mår bra imorrn och inte somnar på alla lektioner som jag brukar göra! haha. Puss på att jag är så lyckad! :D Naat.
Kul.


You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0