november rain, again

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hey. Idag har vart en segdag. Skulle egentligen jobbat med svenskan, men jag har inte gjort ett skit :D
Tog nyss ett till hål i vänster öra. Ska snart försöka få i ett örhänge, det kommer nog inte lyckas hahah. Lululuuuu det gör ont i mitt öra. Imorrn är en trååååkig dag i skolan. Först geografi, sen svenska, sen hkk, sen tyska, so och idrott. Kul vaaaa? Typ alla mina hatämnen :D Nananaaa nananana naananaaa. Hahah. Jag älskar slutet på November Rain! Booh. Nu har jag tråkigt och borde sova. Pussen!

You know you love me,

XOXO   pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0