across the universe

Okej, jag borde börja uppdatera igen, så jag får väl börja med det nu när mitt internet funkar igen. Jag lyssnar på beatles<3. Asså dom är bäst, seriöst. Jag fick s'här inspiration från alla som lyssnar på beatles. Eller alla och alla, men Alicia och syster min hoho.

Idag var jag inte i skolan, för jag orkade inte, så jag åkte typ till min systers skola hoho. Först hade de historia A, det var ganska intressant, fast jag satt mest och läste ett manus som de typ ska göra som handlar om anorexi, det var sjukt bra. Jag ska lätt gå och se den. Deras lärare hette typ Örjan och var väldigt trevlig, såna lärare vill jag ha D:
Sen åt vi lunch, och den var fett mycket bättre än min skolas. Fast det typ var samma "huvudrätt".
Sen hade de jazz, det var väldigt intressant och jag är väldigt avundsjuk. De hade värsta bigga salen på fem personer och de tyckte liksom att den var liten! Fast jag fattar vad de menade för de krockade hela tiden hoho.
Sen skulle de haft balett, men den var typ inställd, det var lite synd, jag hade gärna velat kolla på den lektionen!

Imorgon ska jag till skolan, på fjärde lektionen, ska nämligen till BUP innan, kl 9.

Ååh och imorgon ska jag köpa tåspetsskor med mamma. Jag är så glad! Fattar ni, det är typ dethär jag har strävat efter i hela mitt liv eller nåt. Jag fattar inte ens att jag kunde tänka tanken att begå självmord. Fattar ni, TÅSPETSSKOR! Mina aldeles egnaaaaaaaa :D:D:D:D:D:D

Och jag kan typ nästan svälja tabletter, iaf med fil!
Jaja, nu ska jag gå och ta min tablett och sen ska jag borsta tänderna och sen typ sova,

pussen♥


Kommentarer
Postat av: Kuroyaki

Tåspetsskor verkar trevligt :]

Jag kan faktiskt stå på tåspetsarna intresseklubben antecknar det märkte jag... nån gång xD intresseklubben sprängdes av överbelastning ._.' (dock inte lång tid alls, men iallafall va ;D)

2008-09-16 @ 20:57:13
URL: http://chouwa.wordpress.com
Postat av: Panda

Hahaahah, utan skoor? >__>

2008-09-17 @ 06:08:42
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0