break the ice

Hey. Jag är så osmart. Precis innan jag började skriva dethär inlägget kom jag att tänka på en viss person (nej, det är inte den vissa av er kommer att tro). Och då blev jag fett deprimerad. Hoho.

Jag har tråkigt, knarkar Radar och borde plugga men gör det inte. Plus att jag imorrn har matte första lektionen och slutar halv fyra typ D: . Illaaaa.

Men vet ni en sak? Jag missar de två-tre första lektionerna nästa tisdag också 8D . För jag har tid på BUP. Inte så kul iofs, men det känns ju som man gör mer nytta där än i skolan iaf.
Och tydligen så hade vi inte håltimme på tyskan idag, det var bara Kalle som sa det D: . Haha så nu kommer typ alla i vår klass att få ogiltig frånvaro 8D . Alla var tydligen där utom vi. Känns bra 8D

Btw så är jag nu inofficiellt diagnostiserad som schizofren fjortisemo :D


Hihi,

puss ♥


Kommentarer
Postat av: Kuroyaki

Kan du inte bara ta bort [in] framför oficiellt? (a)



Nä, men seriöst. Typ hela vår klass fick ogiltig frånvaro när vi skippade Bholans lektion, och sen fick vår nya mentor ett samtal från rektor där han sa att hon skulle skälla på oss xD

2008-09-11 @ 21:27:23
URL: http://chouwa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0