handy man

Hey. Jag är astrött. Jag vaknade för typ fem minuter sen. Mina ögon bara ramlar ihop hahaha. Men jag satte på lite Knife så att vi skulle vakna till 8D

Hihihihi. Igår följde jag först med moa när hon skulle vaccinera sig. My skulle också det och det var fett synd om henne för hon var värsta spruträdd haha. Och tydligen gjorde det fett ont. Huhu.
Sen gick vi lite på stan och moa köpte typ en svart schal och ett par gråa strumpbyxor.
Sen gick jag och mamma och prövade tåspetsskor. Och vi hate väääärsta tur, för det första paret jag testade passade perfekt :D . Hihihi. De är aasfina!

Sen åkte jag hem och ringde moa, men hon svarade inte haha. Fast sen ringde hon upp mig och åkte hit hihihi. Och kinsu dissar oss fett mycket bara för att vi kallar honom broder :C

Heidoooooooo ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0