heej

Hey baby, jag lyssnar på Radar, som vanligt 8D . Jag har inte skrivit på fem åååår. Men nu gör jag det hahaha. Sov hos Moa i torsdags, det var aaskul :D . Gin&Tonic och Martinidrinkar hohoh<3 Dansmatta<3 Fast jag körde dansmatta hela tiden och tillslut blev moa fett trött på mig och ville kolla på film 8D
Sen på fredagmorgonen så åkte vi till skolan och kom försent 8D . Öh och på SOn så höll vi på med grupparbetsgrejen typ. Och gissa vilka som är i min grupp? Robin, Pim och Gusten. Hhahaha såhär fail. Öh resten av dagen var fett seg och jag somnade på musiken och skämde ut mig osv :D
Sen åkte jag hem, försökte kolla på film, men somnade istället och sen gick jag på dansen. Det var aaaskul :D . Fast jag kom i den "lilla" gruppen D: . Fast det var iaf tur att de inte delade efter hur bra man var! Då hade jag varit fett förolämpad. Men nu delade de typ efter om man gått i den gruppen innan eller inte. Fast haha det var lite sorgligt för typ alla jag känner kom i den "stora" gruppen. Men jaja. Det var askul iallafall och vi gjorde väärsta roliga dansen, fast den var lite svår för jag var astrött.
Um igår vaknade jag nio som jag skulle, somnade om till halv tio då mormor kom in och väckte mig hoho. Så jag käkade lite bytte om och drog iväg till baletten :)) . Det var fett kul, fast vi började med piquépiruetter och det var fett komplicerat för först skulle vi gå som om vi gjorde en piruett och sen skulle vi göra en. Eller asså jag är sämst på att förklara men hahah iaf. Och Elisabeth och Evelina hade köpt tåspetsskor, de är så sjuuuukt fina! Och Corinne, den franska tjejen, hade redan sen innan, de var fett slitna och allt, hon måste ha dansat balett i 83759043 år juu :o . Så jag och Alice och Julia ska väl köpa till nästa vecka hohoh :DD . Alla i min balettgrupp är fett pepp på att börja med tåskola :D
Huuu och jag har typ inte stretchat nåt på hela sommarn så jag är aaaaaaaaaaasovig som fan! Det är väldigt deprimerande. Jag kan inte ens nudda fötterna med huvudet. Eller okej ingen fattar men whatever.

Sen typ åkte jag hem, duschade och sen åkte jag och träffade Moa och Alicia. Det var fett kul hahahah. Jag garvade asmycket 8D

Sen åkte jag hem, och guess what? JAG SVALDE EN TABLETT. Wohoo jag är fett happi, jag har aldrig kunnat göra det :D:D:D:D . YAY ME!

Så nuuuuu gör jag ingenting. Jag borde typ räkna matte och göra hemkunskapsläxan, men jag orkar inte. Hoho

Pusssen<3


Kommentarer
Postat av: Aliciaah

hihi :D de va kul<33<3

2008-09-14 @ 16:13:52
Postat av: matilda

ja skaaa sova hos dig (:

2008-09-14 @ 17:46:09
URL: http://emaatilda.blogg.se/
Postat av: Mimmi

duuuuuuuktig panda! 8)



btw, jag trodde du först hade skrivit att du käkade lite pyyte och jag ba omg, that can't be healthy! D:

2008-09-14 @ 18:56:20
URL: http://isaidsitdog.blogg.se/
Postat av: Moaaa

Seriöst Pandelino jag e inte heller en tant svalde just en alvedon haha utan att krossa den och typ dö. VI E INTE GAMLA HANDIKAPPADE KOSSOR LÄNGRE! GRATTIS :D

2008-09-14 @ 20:25:11
URL: http://cook1e.blogg.se/
Postat av: Panda

MIMMI: 'käkade lite pyyte' what? D:

2008-09-15 @ 21:40:18
URL: http://pandapuss.blogg.se/
Postat av: Panda

MOA: YEEEES vi är BÄST!

2008-09-15 @ 21:41:11
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0