ooh ooh baby

Hey baby, idag var jag i täby c med Chi hohoho. Det var fäätt kuul.
Först skulle jag typ möta henne i tc, fast jag kom en timme försent som vanligt haha! Seen åkte vi till täby c och gick till E.M.D's skivsignering. Hahah vi hade missat när de spelade för jag var så seg. Hihih. Sen träffade vi typ pim och ffb. Och sen gick typ Anton förbi oss. Fast jag vågade inte hälsa :( . Sen orkade vi inte stå i kö i fem år hoho så vi drog och käkade pizza. Öh sen gick vi och sminkade oss på nån toa hihih. Sen gick vi runt lite i täby c typ. Då stötte vi på Ellen hohoh. Så träffade vi Marri<3. Och jag missar värsta grejen, vilket gör mig fätt deprimerad. Sen typ träffade vi pim tusen gånger och ffb och henke eller nåt. Öh sen sprang vi in i Leo hihih. Sen gick vi typ tillbaka till signeringen. Hoho och danny bah 'hur går det med sången?' till Chi tusen gånger men hon hörde aldrig vad han sa hahahaha det var aaskul XD . Öh sen mötte vi pim&Co tusen gånger till haha och drack latte och lite annat typ. Det var väärsta myyysdaag<3 . Måste göras om!
Langar bilder sen när Chi har lagt upp dem!

Puuuussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0