toy soldier

Heyy fags :D . Idag var en trevlig dag. Det börjar med att jag åker till södersjukhuset. Där får jag bedövningsplåster på båda armvecken. Hahaha de blev helt varma, det var fett coolt :o . Det brändes nästan typ efter 20 minuter! Så medans plåstrena verkade gick vi ned till caféet där jag åt väärsta goda mackan. Sen gick vi typ upp och jag tog fyra blodprov, det var inte så farligt, fast det var äckligt att jag kände trycket när hon stack in nålen och letade efter blodkärlet eller vad man ska säga.
Sen iaf åkte jag till skolan. Jag kom typ precis efter fysiken hade börjat. Fast jag gillar inte Mark.
Sen efter fysiken hade vi idrott, men jag och Chi orkade inte gå, så vi gick till vårat skolkrum. (Kolla bdb)
Sen skulle Chi söka till operan så jag och Moa drog till staan. Sen träffade Moa Sarah, och jag åkte hem.




1. Yeee!
2. Hahahah vi är såå coola (a)
3. hahaha när Moa köpte en tröja på shestore så stod det Kenza på påsen.
4. Hahahaha jag försökte ta massa egobilder i en spegel men Moa bah förstörde alla :(
5. Det kallas egoism.





Dagens outfit:

Where the Action iströja
Vitt linne från H&M
Ginajeans
59fiftykeps (yeee!)




PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0