trendy discotheque

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Idag hade vi fyra lektioner innan lunch. Det är inte okej. Eller iochförsig missade vi kören för att vi 'sjöng in' fyrorna. Och så var jag 'sjuk' på idrotten. Så det var inte särskilt jobbigt alls. Haha.
Sen på lunchen var trion med Gustish och Kalle hahah. De var fett äckliga och snackade om helt vidriga saker under heela jävla lunchrasten. Sen hade alla spanskar håltimme, medans fransmännen och vi tyskar minsann fick ha lektion. Fast vi slutade typ tio minuter tidigare (yaay!). Sen drog 3 till 711 och hängde hahah sen kom Gusten (det lät fel) och sen drog han. Sen kom Marri och jag Moa och Marri åkte till Norsborg och sen tillbaka till stan. Jag var konstig :D
Sen kom jag på att jag var deprimerad, så jag åkte hem, fixade en grej (hahah Happy-skalan, bara MC fattar), skrev lite på min andra blogg, och kollade på gossip girl i fem år tills min kära syster kom hem. Så nu är jag på bättre humör. Hihihih. I helgen äre Londoooon :D:D:D . Fast jag missar paaarty :(
Jaja, jag överlever nog hihihih.♥

You know you love me,

XOXO   pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0