Darin - Breathing your love

Shuuu.
Såg att nästa låt på voice var Kanye West - Love lockdown. Den äger, men hans bästa är ju Heartless. Asså den är så jävla bra! Aja dagen:

Började med att komma i tid till första lektionen (!!!), matte. Gjorde A-delen av provet, blev godkänd. På B-delen som vi ska göra på torsdag kan man få VG eller MVG, eller, som jag brukar, stanna på G :D

Haha sedan hade vi kör, John-Erik var där. Det var ju lite roligt haha.

Sedan hade vi fysik = jag, C, Edwin, Tessan och Fanny skulle göra fysikprovet. Och alla andra fick håltimme :( . Aja det gick okej, får nog G hoppas jag.



Sedan hade vi idrott som jag inte gick på, satt och pratade med Julia i en korridor istället. Det var fett trevligt. FAst inte när Birgitta gick förbi dock. Men hon frågade inget om jag borde ha varit på en lektion :D

Sedan hade vi lunch. Jag och Chi gick till 711, där jag köpte en B&J som vi inte ens orkade äta upp hälften av, men jag gav den till Chi som inte skulle på franskan haha.



Sedan hade vi tyska, jag trodde att vi skulle kolla på kommissarie Rex. Men tydligen inte :( Haha. Vi jobbade med dativobjekt ist hahaha. Men vi skulle typ få kolla på det på torsdag :) Hahah nöörd jag är.



Hahaha jaa. Just nu sitter jag här med oranget hår. Här får ni en bild.

Hahaha jag hade inget smink så jag bah SOLGLASÖGON. Hahahah. Fast det är lite blondare irl. Aja ska dra och färga rött nu, ni får bild osv senare :D

PUSSPUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha Kalle hatar mig

2008-12-02 @ 20:55:50
URL: http://cwestfelt.blogg.se/
Postat av: Panda

Hahahah jaa forever ! (y)

2008-12-02 @ 22:41:48
URL: http://pandapuss.blogg.se/
Postat av: Julia

Typ tack för att du var där och pratade med mig så jag slapp min svenska (a)

2008-12-03 @ 18:11:21
URL: http://chouwa.wordpress.com
Postat av: Panda

Haha typ samma här, fast idrott X3

2008-12-03 @ 22:51:54
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0