Volbeat - I only wanna be with you

Shuuu. Idag hare typ inte hänt nåååt har typ chillat 24.
Ah vi hade skolavslutning och så, och sedan drog jag och C och käkade på donken, Medis. Sen drog vi på stan i typ fem år och sedan drog vi hem.
Inga bilder och så idag, min syster snodde kameran, hon har föreställningar och så typ. Kanske snor jag några bilder från C senare :D

Och nu äre jullov, NIIIIICE !

Imorgon ska jag träffa C och vi ska ... dra runt. Nejmen ööh helt ärligt vet jag inte vad vi ska göra, men vi kommer nog på något ! Haha.

PS. Volbeat är bästa bandet ! Eller inte bästa. Men de äger ! :D (Checka låten på min iPod till vänster!) .DS.

PUUUUUSSVA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0