The Voice

Utkast från imorse:

Shuu. Jag börjar skolan om typ fem minuter :) . Jag kommer alltid försent på fredagar. Hehe.
Längtar till dansen ikväll :)

Uum. Ah annars äre typ inget.
Asså jag har tappat bort min mp3sladd. Det är fett deprimerande eftersom jag inte kan ladda min mp3, och alltså inte lyssna på musik !

Puss!




Aja, idag missade jag då SOn. Sen hade vi typ lunch. Uum det var mongo, alla satt typ vid ett asstort bord.
Sedan hade vi typ syslöjd, det var fett kul :)
Sedan musik, det var typ kul haha. Tjejerna fick gå ut i trapphuset och öva Stig in Lucia medans killarna tränade Samlade Stalledrängar (i klassrummet) och det var fett mongo. Haha hanna i B kom typ ut och skulle på toa elr nåt och kollade typ snett på oss hahaha.

Älskar luciasångerna. Lucia är seriöst det mysigaste på hela året!
Jag får ångest så fort jag tänker på att det inte är globen iår :( !
Så jävla hemskt.

Nu kommer Womanizer på Voice!! Asså jag svär, den går där 24 haha. Fast det gör inget för den är bra :)

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0