Bad boy

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Tjaow. Knarkar sönder denhär låten :). Den är asbra juu. Och texten äger forever.

Be my bad boy, be my man, be my weekend lover but don't be my friend.
You can be my bad boy, but understand that I don't need you in my life again.


However. Imorgon ska jag träffa Mimiiiiiii :). Hon ska komma hit. Kul att jag typ inte har rört mig ur huset på två dagar. Mår asbra för det. Naat.
Usch hade asont i huvet nu på kvällen. Men det gick precis över, som tur är! Sen hade jag mitt vanliga 'kvällsillamående' haha. Asså jag mår seriöst alltid illa på kvällarna. Jag har alltid frossa lol. Jag vet att ni är intresserade. haha.

Nu ska jag nog sova iaf. hihih.





Omar Epps, spelar Dr. Foreman i House.

Asså han är fett cooling där forever!<3 hihih.




You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: Mimmi

YEAAAH JAG KOMMER OCH LIVAR UPP STÄMNINGEN OINKZOHRS! 8)

2008-10-29 @ 10:56:19
URL: http://isaidsitdog.blogg.se/
Postat av: Panda

hahahah YEEE 8D

2008-10-29 @ 10:58:50
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0