Combichrist - This is my rifle

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Tjuhu. Jag sitter här och knarkar polksgrisar och knarkar combichrist(<3).

Tonight, you pukes will sleep with your rifles. You will give your rifle a girls name. Because this is the only pussy you people are going to get.

Bästa!<3

Dagen började med VG/MVGdelen på vårat matteprov. Yippee! Nat. Det gick dåligt som fan och jag kommer aldrig få mer än G haha.

Sen hade vi kemi. Kul som vanligt :D . Bah för jag ägde Johan med sockret 8D . Okej jag är en nörd. Men han ägde mig med fyllehunden så jag erkänner att han är bättre. Håhå.

Sen hade vi ännu ett prov, engelska. Kul lol. Fast det gick bra förutom att jag inte kunde 'abroad' vilket var jävligt irriterande! Men förövrigt var det löjligt enkelt. Haha.

Sen trodde jag att vi äntligen hade lunch, men nejdå, först hade vi SO. Blä. Vi har en vikarie med asjobbig röst :C . Haha. Det var tråkigt, vi hade nutidsorientering.

Sen hade vi lunch. Först slösade M bort hela våran rast genom att stå och sminka sig i tjugo minuter. Håhå, sen drog vi till 711 för att C skulle fixa maat. Men nejdå, där var allt sluuut. Så vi drog vidare till andra 711, vid odenplan. Haha och vi träffade typ massa C- och D:are på vägen. De stod och försökte hitta nån som kunde köpa ut cigg. Håhå. Okej men sen när C äntligen hade haffat maten så hade vi redan börjat. Kul. Så vi drog tillbaka till skolan, men vi kom faktist bara en kvart försent :)

musiken hade vi typ en bra vikarie fast han var lite jobbig och ganska sträng.

Sen hade vi den o, så älskade metorstiden! Haha fast alla tjejer fick gå ned till Birgitta och dricka te och säga en sak vi var bra på. Och vi lyckades övertala henne om att få säga en sak vi var dåliga på också. Haha. Jag och C drack upp allt te och sprang på toa femtio gånger sen hahaha bara för att det var svart te.

Tyska, Bohlan älskar mig och M fett mycket 8D (jag är faktist inte ironisk!) . Hon bah MVG på eeeer. Nästan :D . Och så slutade vi tidigare, som vanligt. Det var ju trevligt.

Sen drog jag och M till stan och gick runt lite. Men jag var så jävla trött så jag övertalade henne att vi skulle gå och sätta oss på mitt favoritställe. "Balkongen" över plattan, vid kultan. Det är så jävla mysigt där. Haha. Fast M frös ihjäl efter ett tag så vi drog till Åhlens och kollade på mascaror till klockan 7, då min mamma ringde mig och sa att jag skulle hem. Böh.

Sen åkte jag hem och kollade på ett jävla matlagningsprogram. Hahahahah. Mvg i hemkunskap! Nat. Jag har tråkigt och alla dissar mig. Säger vi.
Kommer kanske bilder senare. Eller kanske inte. Det beror på om M är seeg :)

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: CharredCharry

Combichrist är bäst (och bara för att ödet älskar mig sitter jag och lyssnar på den här låten just nu) och att Bohlan älskar en är phett bäst xD mvg direkt, typ.

2008-10-24 @ 16:56:54
URL: http://chouwa.wordpress.com
Postat av: CharredCharry

Btw, idag var en phett värd dag. Jossan hällde ett glas vatten över Mårran :'D och vi dödade spiderpig på biologin och han kommer typ bli avskedad för att nästan hela klassen har fått allvarliga köldskador som kommer ge bestående ärr - på hans lektion xD

2008-10-24 @ 16:59:55
URL: http://chouwa.wordpress.com
Postat av: Panda

JAaaa<3

HAHAHAHHA jagdör varför fick ni det?

<3

2008-10-26 @ 09:40:18
URL: http://pandapuss.blogg.se/
Postat av: Alina

Godmorgon på dig:)

2008-10-26 @ 09:43:04
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Panda

Godmorgon :D

2008-10-26 @ 09:52:32
URL: http://pandapuss.blogg.se/
Postat av: CharredCharry

Experimentet:

♥ häll salt på handen

♥ lägg en isbit på saltet på handen

♥ pressa ner isbiten

(inoficiellt: ♥ håll kvar isbiten så länge som du kan)



Saltet smälter isbiten, handryggen bli cpkall och fryser (det ser btw jävligt äckligt ut. det blir stelt och typ is o.o) och typ all vävnad i hende förstörs. jeiii. x3

2008-10-31 @ 13:02:02
URL: http://chouwa.wordpress.com
Postat av: bittin

EBM är bra grejjor ;)

2008-11-04 @ 01:57:15
Postat av: Panda

Yyes

2008-11-04 @ 18:57:08
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0