danger

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Haha idag vaknade jag av att min syster kom in kl. halv 11 och frågade mig om jag inte skulle på baletten. Haha. Min balett börjar klockan elva och jag behöver gå hemifrån 10.20 för att komma i tid. Yeess! Lyckat ;)

Aja, idag skulle jag kanske träffa M, men jag vet inte om jag orkar. Lördagar är liksom mina vilodagar. Då har jag liksom haft dans på fredagkvällen och lördagmorgonen och då har jag ont i hela kroppen. Så jag brukar ta en låååååååång dusch och bara chilla och vara onyttig hela dagen. Om jag inte ska göra nåt på kvällen.
Okej anyway, så ska jag nog bara sova och kolla på film och göra lite läxor (haha!) idaaag. Och dricka teeeee. Puss!

You know you love me,

XOXO   pandalicious


Kommentarer
Postat av: Mangetsu

Men fett mysigt med vilosöndagar! <3

2008-10-11 @ 22:09:18
URL: http://levamedlivet.blogg.se/
Postat av: Anonym

OFTA DU ALDRIG SKRIVER :O

2008-10-12 @ 15:20:02
URL: http://cwestfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0