Lambretta - Bimbo

Pandalicious here, your one and only source into the scandalous lives of Stockholm's elite.

Hej, nu är jag hemma! Dagen:
Först matte, det var tråkigt men okej.

Sen kör hahah vi har en ny vikarie. Hon var dum. Jag tyckte inte om henne!

Sen hade vi fysik. YAAAY! Naat. Så jag och C smet ut lite och pratade med Hanna och Cissi haha :)

Sen hade vi idrott. Haha jag var med faktist! första gången på typ mer än ett år som jag hade ombyte och allt. Hahah vi hade Ivan. Han hade fult hår på bröstet och en v-ringad tröja ahahah. Okej förlåt.

Lunchen var inte lika kul som vanligt dåå.

Och sen hade vi tyska och Bohlan gillar oss fett mycket, fast vi låg efter så vi fick "kvarsittning", bara för att de andra slutade 10 minuter innan. Haha.



1. HUMMERMÄÄÄÄÄN TVEKAR ALDRIG
2. Cooooolingaaar.
3. Spegelbild på donken.
4, 5 & 6. EGOIST, JAVISST!
7. Gör bara det jag är bäst på! (HAHAHAHAH)


Hahah juste jag glömde att berätta 'missödet med läppglanset'! 3 skulle gå och testa en lip plumper som jag gillar fett mycket. Och sen bah fick M värsta allergiska reaktionen och hennes läppar svullnade, vi bah OMG! Så då gick vi till donken så hon kunde kyla ned läpparna. Sen sminkade hon över det och jag tog 2395893 spegelbilder. Slutet gott, allting gott!

You know you love me,

XOXO  pandalicious


Kommentarer
Postat av: Anonym

CARROT SUCKER

2008-10-14 @ 20:34:35
Postat av: Panda

ALLTID!

2008-10-14 @ 22:03:39
URL: http://pandapuss.blogg.se/
Postat av: Anonym

MOROT OCH TOMAT, Ivan's hår är ditt<3

2008-10-14 @ 22:17:21
URL: http://cwestfelt.blogg.se/
Postat av: Panda

FOREVER<3

2008-10-14 @ 23:08:35
URL: http://pandapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0